wtorek, 3 czerwca 2008

Do what I mean

Jestem Dwimenor, w skrócie Dwim. I tak większość ludzi się do mnie zwraca.* To, że google prawidłowo indexuje mój nick to nie jest wielka niespodzianka. Bądź co bądź jest oryginalny. Jakież było moje zdumienie, gdy przez przypadek wklepałem "dwim" na googlu.

"Rób co mam na myśli"...ileż razy próbowaliśmy zmusić kumputer do posłuszeństwa. Ileż razy chcieliśmy, żeby coś zrobił ale nie robił tego. Któż by nie chciał**, żeby system operacyjny odgadywał nasze zamierzenia. Jeżeli kiedyś zdaży się wam przeszukiwać google z zamysłem "jak XYZ zrobić, i dlaczego nie jest tak takie proste jak sobie wymyśliłem/am" to wspomnijcie ciepłą myślą Dwimenor


*Bo za "Dwime", "Dwimer" czy inne wynalazki potrafię być bardzo niemiły.
**Ja bym nie chciał. Wystarczyło, że zobaczyłem jak w winVista jest rozwiązane szczątkowe rozwiązanie tego zagadnienia.

Brak komentarzy: